logo
1-11 сыныптарға қабылдау

Балаңызға демалыстан кейін мектепке бейімделуге қалай көмектесуге болады. Психологтың кеңесі

18 ақпан 2021

Набор в 1 класс в Алматы

Өздеріңіз білетіндей, ересек адамдар еңбек демалыстан кейінгі жұмыс күндеріне бейімделуді қиындатады. Ғалымдар жұмысшыларға еңбек процесіне қосылуға кем дегенде бір жұмыс аптасы қажет екендігін дәлелдеді, ал студент туралы, әсіресе кішкентай, туралы айту керек.

Сіз демалысқа шыққаннан кейін, ол өте ұзақ болмаса да, балаға мектепке оралу қиын. Студенттер демалыста әдетте кешікпей жатып, төсекке кетеді, өйткені кешке қызықты фильмдер теледидарда көрсетіледі, әдетте олар күнді белсенді ауа-райы, таза ауада болмаса, үйде өткізеді.

Нәтижесінде, мерекеден кейінгі бірінші күннен кейін бала бірінші сабақта ұйықтайды, бұл жағдайда бала назар аудармайды және әдетте жоғары көрсеткіштерге ие болмайды.

Балалар мерекелерден кейін оқу процесіне қиындықсыз бейімделуін қамтамасыз ету үшін келесі қарапайым ұсыныстарды оқыңыз

  • Мектеп оқушылары мектептен кейін, әсіресе жазғы демалыс күндерінен кейін, сабаққа таңертең тұру қиынырақ. Балаға қиындықсыз тұру үшін тамыздан бастап оны ертерек қалпына келтіруге үйрету қажет.
  • Мектептегі балалар әдетте демалыс үшін сабақ алуды сұрайды. Осы тапсырмалардың орындалуын бақылауға тырысыңыз, осы тапсырмалардың орындалуын кеше кешіктірмеу керек, бірақ тапсырмаларды күнделікті орындау үшін жарты сағаттық сағатты төлеп, бірнеше күн бойы таратуға болады. Кешке дейін, бірінші оқу күніне дейін, балаға рюкзактың бетін жинауға көмектесу керек (ол үшін міндетті түрде барлық нәрсені жасамаңыз, ол мектепке дайын болсын), сондай-ақ оның киімін ойлап, оны таңертең бірте-бірте ұзақ уақыт жинамай, мектепке.
  • Баламен бірге ойнауға және ұйықтауға уақыттың жеткілікті болатын күнделікті өмірін қосыңыз.
  • Бала сізді жоғары деңгейде және жақсы прогреспен қанағаттандырмайтындығына дайын болыңыз, оның барлығы психологиялық тұрғыдан әлі күнге дейін дайын емес. Егер сіз баланы белгілі бір топқа немесе мұғалімге жазуды жоспарласаңыз, оған шабыт бермеңіз (тіпті бала да қаласа да), оның денесі бейімделуге уақыт қажет. Мектептен кейін балаға өзінің сүйікті нәрсесін жасауға мүмкіндік беретін үзіліс жасаңыз. Үй тапсырмасын орындау үшін мектептен кейін бірден отыруға тырыспаңыз.
  • Балаңыз өте тәуелсіз және мектептің бірінші айын тәртіпті болса да, үй тапсырмасының орындалуын бақылап отырыңыз да, кешке қарай кешке қарай рюкзакты бүктейді де, оны кез-келген жолмен жігерлендіргісі келгенді ұмытпаңыз және оны ешбір жағдайда айыптамаңыз, бірақ оның әлеуеті бар екенін және оның барлығы міндетті түрде оған айналатынын айтады.
  • Азық-түлікке ерекше назар аудару қажет. Ол қоректік және теңгерімді болуы керек, себебі бала көп энергия жұмсайды, жемістер туралы ұмытпаңыз.
  • Балаңыз оны жақсы көретіндігіңізді, сөздерді мотивациялайтынын білсін.
  • Егер бала бір нәрсе алып кетпесе, оны қорқытпаңыз, өйткені біз тіпті, ересектер де мерекелерден кейін көп уақыт кетеді. Кешкі ас ішкеннен кейін баламен таза ауада жүріңіз. Таза ауа, белгілі болғандай, көптеген жағдайларда жақсы көмекші болып табылады.

Баламен сақ болыңыз, тыңдап, сұраңыз, оның іс-әрекеттеріне шын жүректен қызығып, содан кейін қажетсіз қиындықтарды болдырмаңыз. Балалар мерекелерден кейін оқуды бастау оңай емес, 2-3 күнде тез бейімделіп, жоғары бағаға ие болады деп үміттенудің қажеті жоқ. Егер балада оқу үшін жұмыс істемейтін нәрсе болса және оны шынымен оқығысы келетінін байқасаңыз, демалыстан кейін оның денесі мектеп режиміне қайта бейімделу үшін аз уақыт кетеді деп түсіндіріңіз.

Көзі: family-and-i.com


Кері қайту